بهمن رحمتی روز دوشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیرو مصوبات جلسه کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات مقرر شد پس از چند بار تذکر و اخطارهای لازم، فهرست جایگاه های سی. ان. جی استان که تا 20 دی ماه اقدام موثری جهت دریافت تأییدیه رفع نواقص و استاندار و ایمن سازی انجام نداده اند، توسط این اداره کل به شرکت گاز استان برای قطع انشعاب گاز ارسال شود.
وی افزود: فهرست نهایی شامل 6 جایگاه به شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد و شرکت گاز استان نیز روز یکشنبه، 23 دی ماه نسبت به قطع انشعاب گاز آن ها اقدام کرده است.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ظرف چهار ماه گذشته اخطارهای لازم به این جایگاه‌ها داده شد اما هیچ اقدام و عکس العملی برای استانداردسازی جایگاه انجام ندادند که طبق ضوابط مجبور به قطع گاز این جایگاه‌ها شده ایم.
رحمتی گفت: این 6 جایگاه سی. ان. جی که گاز آنها قطع شده شامل جایگاه شهرداری چرام، شهرداری دهدشت، شهرداری سی سخت، جایگاه سلطانی پور در لنده، جایگاه جلالی در مارگون و جایگاه مسعودی در دشتروم یاسوج هستند.
وی ادامه داد: اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد تنها به سبب جلوگیری از بروز هر گونه حادثه احتمالی و ایمنی مردم این کار را انجام داده است.
28 جایگاه سی. ان. جی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.