محمدشریف اسلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این فیلم کوتاه به کارگردانی سجاد ایمانی از تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است.
وی افزود: فیلم کوتاه «عروس دریا» ساخته رضا دانش پژوه دیگر فیلمساز کهگیلویه و بویراحمد نیز به بخش رقابتی این جشنواره ملی راه یافته است.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموع 436 اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره ملی 71 فیلم کوتاه شامل 36 فیلم در بخش داستانی، 19 فیلم در بخش مستند، هشت فیلم در بخش پویانمایی و هشت فیلم در بخش تجربی برای کسب جایزه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
اسلامی عنوان کرد: سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه، فیلم نامه و عکس «تسنیم» به مدت چهار روز و ‌از 22 تا 25 دی‌ ماه 1397 در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
وی ابراز داشت: این جشنواره ملی به همت انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌ رضوی برگزار می شود و رویکرد آن نیز ترویج فرهنگ قرآنی و ارتقای سطح کیفی و محتوایی آثار هنری است.
فیلم «جوکر» یک مستند کوتاه 30 دقیقه ای با موضوع اجتماعی است که به نقد مسائل روز جامعه در قالب داستانی پر از التهاب می پردازد.
این فیلم روایتی از سرخوردگی و بیچارگی فردی است که همه چیز خود را به خاطر یک اتفاق هولناک از دست داده است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.