به گزارش ایرنا، حسن قاضی زاده هاشمی جمعه شب در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود باید اعتبار را جایی هزینه کرد که بیشترین آورده را برای مردم داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه نباید توقعات مردم از خدمات بهداشتی و درمانی را بالا برد اضافه کرد: باید از ظرفیت های موجود برای خدمات رسانی بهتر بهترین استفاده را کرد.
قاضی زاده هاشمی برقراری عدالت اجتماعی در ارائه خدمات بهداشت و درمان را اولویت وزارت بهداشت دانست و گفت: مردم از تبعیض و تقلب ناراحت می شوند.
وی افزود: باید مردم متناسب با اموال عمومی از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند شوند.
وزیر بهداشت، کهگیلویه را یکی از محروم ترین شهرستانهای های کشور دانست و گفت: تخت های بیمارستانی موجود در این شهرستان متناسب با جمعیت ان نیست.
بیمارستان 220 تختخوابی شهرستان کهگیلویه جمعیت 200 هزار نفری شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده را پوشش می دهد.
قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده روند اجرایی بیمارستان های لنده و چرام تسریع داده خواهد شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این نشست با اشاره به خدمات خوب دولت در حوزه بهداشت و درمان تصریح کرد: بهره برداری از چهار طرح بهداشتی، درمانی در شهرهای یاسوج، گچساران، باشت و دهدشت برگ زرینی از خدمات دولت در طرح تحول نظام سلامت در استان است.
علی محمد احمدی طرح تحول سلامت را پیشانی خدمات بزرگ دولت تدبیر و امید دانست و گفت: طرح تحول، شاخص های سلامت را در همه ی زمینه ها افزایش داده است.
بیمارستان 294 تختخوابی شهر یاسوج در زمینی به مساحت 50 هزار مترمربع و زیربنای 24 هزار و 800 مترمربع در هشت طبقه و 32 بخش تخصصی و فوق تخصصی، اورژانس شهر دهدشت در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع با 70 تخت درمانی، بیمارستان 32 تختخوابی شهر باشت در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و با هزینه ای افزون بر 200 میلیارد ریال و مرکز درمان ناباروری (IVF) بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) شهر گچساران با زیربنای سه هزار مترمربع چهار طرح بهداشتی و درمانی بودند که در سفر یک روزه وزیر بهداشت در استان کهگیلویه وبویراحمد با هزینه ای بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.
7531/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.