سرهنگ ساسان زمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گروه های درمانی و آموزشی درنقاط محروم شهرستان های ایلام، ایوان، دره شهر، آبدانان، دهلران و ملکشاهی به مردم ارائه خدمت می کنند.
وی افزود: این گروه های درمانی در قالب پزشک عمومی مراجعه کنندگان را ویزیت رایگان می کنند و به افراد بیمار و نیازمند دارو بر اساس نسخه پزشک داروی رایگان داده می شود.
زمانی یادآور شد: این تیم های درمانی و امدادی علاوه بر خدمات پزشکی به مردم ساکن در مناطق محروم آموزش های بهداشتی و درمانی لازم و متناسب نیز ارائه می دهند.
وی گفت: در روزهای 26 و 27 شهریورماه نیز پنج تیم امدادی و بهداشتی شامل 2 تیم امدادی و پزشکی عمومی با حضور پزشکان عمومی و پنج تیم تخصصی و فوق تخصصی با حضور پزشکان فوق تخصص اطفال و متخصصان داخلی، دندانپزشکی و علوم آزمایشگاهی به منطقه هانیوان و هفت تیر ( بانبور) ایلام اعزام شدند.
وی افزود: در این برنامه پزشکان دندانپزشک با تجهیزات کامل و کامیون حامل یونیت و سیستم رادیولوژی دندانپزشکی در این مناطق بیش از یک هزار نفر را ویزیت کردند.
زمانی اظهار داشت: در هفته گذشته نیز 2 تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی استان ایلام با همکاری موسسه درمان بسیجیان و معاونت بهداشت و درمان سپاه استان به نقاط حاشیه نشین بانبرز و محله فرودگاه اعزام و به ارائه خدمات به ساکنان این مناطق پرداختند.
31 شهریور تا ششم مهرماه به نام هفته گرامی داشت دفاع مقدس نامگذاری شده است.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.