سید شمس الدین هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ویژگی ها شامل استقرار شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور دارای سطح علمی بالا، وجود اینترنت رایگان برای غرفه داران و شرکت کنندگان، حضور فعال تر و گسترده تر بخش خصوصی و دادن اجازه فروش به محصولات تولیدی بخش خصوصی است.
وی افزود: نمایشگاه هفته پژوهش کهگیلویه و بویراحمد عصر دوشنبه 26 آذر امسال در محل نمایشگاه های دائمی شهر یاسوج برپا می شود.
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نمایشگاه به مدت چهار روز پذیرای مسئولان اجرایی، رؤسای دانشگاه ها، دانشجویان، دانش آموزان، نخبگان و پژوهشگران استان و افراد علاقه مند به حوزه تحقیق و پژوهش است.
هاشمی عنوان کرد: نمایشگاه هفته پژوهش امسال کهگیلویه و بویراحمد 70 غرفه دارد که از این تعداد 45 مورد مربوط به بخش خصوصی و 25 مورد نیز مربوط به بخش دولتی است.
وی ابراز داشت: امسال و برای نخستین بار نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی نیز به همت دانشگاه علمی، کاربردی کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه هفته پژوهش این استان دایر می شود که اقدامی مهم در راستای کمک به ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان است.
هاشمی گفت: پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد مسئول کمیته برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش امسال این استان است و به دلیل کمبود نیرو انتظار همکاری همه جانبه از سوی دیگر دستگاه های اجرایی استان را دارد.
24 تا 29 آذر امسال به عنوان هفته پژوهش نامگذاری شده و شعار آن نیز «پژوهش هدفمند و فناوری ارزش­ آفرین در خدمت تولید ملی» است.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.