شهردار یاسوج طی احکام جداگانه ای براساس این قانون هفت مسئول جدید واحدهای مختلف این شهرداری را منصوب و ضمن لغو حکم چهار نفر از سرپرستان معاونت ها و مدیریت ها از زحمات آنان تقدیر کرد.
نستهن مقدم در احکام جداگانه ای به ترتیب داریوش رضایی را به سمت سرپرست معاونت شهرسازی و معماری، محمد رستمی به سمت سرپرست سازمان آتش نشانی، سید محسن هاشمیان پور به عنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، مهرشاد حسن زاده به عنوان سرپرست سازمان مدیریت آرمستان ها، باقر باقرپور به عنوان سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری و افسانه کسالایی به عنوان سرپرست امور بانوان و زینب توکل سی سخت به سمت سرپرست اداره منابع انسانی و رفاه شهرداری منصوب کرد.
پیش از این به ترتیب آقایان ذبیح الله رمضانی، هاشم یوسفی، محسن رضایی، غلامحسین عبدی پور، داریوش رضایی، الهام آذرگشسب و سجاد جعفری این مسئولیت ها را بر عهده داشتند.
شهردار یاسوج همچنین با لغو احکام آقایان سید هیبت الله عبدی زاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری، سجاد بهرامی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک، هدایت راد سرپرست مدیریت حقوقی و املاک شهرداری و رحمت الله تیموری فر مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، از زحمات و خدمات آن ها در دوره تصدی مسئولیت های فوق تقدیر کرد.
9868/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.