مراسم معارفه شهردار جدید پردیس(کورش گلریز ) امروز با حضور سیدعلی موسوی جوردی ،رئیس شورای اسلامی شهر پردیس، محمد لاله شهردار سابق ، احمد تباهن معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و برخی از اعضای شورای شهر و مسئولان شهری پردیس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سلیمانی‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی و عضو شورای شهر پردیس در ابتدای مراسم با بیان عملکردها و اقدامات موثر شهرداری پردیس در سال‌های گذشته به خدمات محمد لاله اشاره کرد و افزود: شهر پردیس به عنوان شهری تازه‌ تاسیس و نوپا سال‌های قبل نیاز به مدیریت شهری بالایی داشت که مدیریت شهری سابق  توانست اقدامات مهمی در همه زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در این شهر انجام دهد.

وی در ادامه با معرفی کورش گلریز به عنوان شهردار جدید پردیس به بحران نداشتن آرامستان در شهر  اشاره کرد و گفت: با توجه به گسترش جمعیت و افزایش هر روز تعداد ساکنان شهرستان با توجه به وجود مسکن مهر داشتن یک آرامستان مختص شهرستان نیاز اساسی شهروندان بوده و امیدواریم در این زمینه اقدامات موثری صورت گیرد.

وی همچنین به تردد زیاد مسافران بین شهری تهران – پردیس اشاره داشت و گفت: وجود قطار شهری تهران – پردیس جزو اولین اقدامات حمل و نقل شهرستان است که تلاش می‌شود تا سه سال آینده به مرحله بهره‌برداری برسد و در غیر این‌صورت با افزایش جمعیت بالای شهرستان شاهد ترافیک‌های سنگین در مسیر تهران پردیس خواهیم بود. 

 مرتضی حیدری فرماندار شهرستان همچنین در این مراسم با توجه به حضور اعضای شورای شهر و نقش مهم شورا در انتخاب‌ها و عملکردهای مربوط به شهر گفت: شورا نقشی مهم و حیاتی در تصمیمات شهری دارد و تعیین کننده سعادت یا شقاوت یک شهر است. 

وی تاکید کرد:‌ امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و مسائلی که درگیر آن هستیم نقش شورا در همکاری با شهرداری و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان نمود پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان پردیس در مراسم معارفه شهردار جدید تاکید کرد: به مردم دروغ نگوییم و خلق خوش داشته باشیم. شهرداری‌ها برای بالا رفتن رضایت مردم در این زمان باید تلاش مضاعف کنند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران نیز در این مراسم با بیان اینکه پردیس جزو بهترین‌ شهرها برای سرمایه‌گذاری است اظهار داشت: پردیس شهر مدرنی است که اصول شهرسازی در آن رعایت شده و با توجه به آب و هوای این شهرستان جزو سودآورترین شهرها برای سرمایه‌گذاری است.

کورش گلریز پیش از این معاون شهردار سابق  بود که با 7 رای شورای شهر توانست شهردار  پردیس شود. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.