داریوش دیودیده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس تصمیم گیری استانی در کمیسون آرد و نان به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای یک دوره سه ماهه به صورت آزمایشی طرح ارتقای کیفیت نان در استان اجرا خواهد شد تا مشکلات این طرح بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.
وی افزود: این افزایش قیمت پس از آنالیز قیمت و بررسی کارشناسان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، شرکت غله و خدمات بازرگانی، اتاق اصناف و اتحادیه خبازان در چندین جلسه به تصویب رسیده است.
دیودیده با اشاره به اینکه از سال 93 تاکنون افزایش قیمت آرد در استان وجود نداشته است، اظهار داشت: با اجرای این طرح باز هم قیمت نان در کهگیلویه و بویراحمد پایین تر از سایر استان ها خواهد بود.
دیودیده عنوان کرد: دریافت نان باکیفیت و دارای کمترین ضایعات حق مردم کهگیلویه و بویراحمد بوده و باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: قیمت نان لواش از یک هزار و 200 ریال به یک هزار و 800 ریال خواهد رسید و قیمت نان بربری در کهگیلویه و بویراحمد با 600 گرم وزن هفت هزار ریال تعیین شده است.
دیودیده بیان کرد: قیمت نان تافتون با وزن 220 گرم و نان سنگک با 600 گرم وزن به ترتیب 2 هزار و 200 ریال و هفت هزار ریال خواهد رسید.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه با کم فروشان برخورد می شود، ابراز داشت: روزانه وزن چانه ها رصد و باید کیفیت نان افزایش یابد.
وی افزایش نظارت و بازرسی ها بر نانوایی های استان را راهکاری مناسب برای استفاده مردم از نان خوب و با کیفیت دانست.
460 واحد نانوایی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.