به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: سال های گذشته بسیاری از واحدهای تولیدی و طرح های اشتغالزایی این استان بدون در نظر گرفتن مؤلفه های مختلف به ویژه بازار هدف اجرا شده اند.
وی افزود: به همین دلیل نیز این واحدها و طرح ها نیمه کاره رها شده و یا صاحبان آنها به دنبال دریافت تسهیلات رونق تولید و سرمایه در گردش هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همت مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی این استان حمایت لازم از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای واحدهای تولیدی و طرح های اشتغالزایی در نقاط استان یا خروج آنها از رکود است.
احمدی عنوان کرد: انتظار می رود که سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز علاوه بر داشتن سهم آورده مورد نیاز برای اجرای واحدهای تولیدی و طرح های اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد اقساط تسهیلات دریافتی را نیز به موقع بازپرداخت کنند.
وی خواستار پرهیز دستگاه های اجرایی و بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد از بروکراسی اداری در مورد سرمایه گذاران بخش خصوصی متقاضی اجرای واحدهای تولیدی و طرح های اشتغالزایی در استان شد.
احمدی ابراز داشت: حضور سرمایه گداران بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد نقش بسزایی در کمک به رونق تولید، بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال در استان خواهد داشت.
وی گفت: واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال موجود در شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ارائه شوند تا برای رفع مشکلات آنها تصمیم گیری شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بر اساس قانون تمامی دستگاه های اجرایی در هر کدام از استان ها ملزم به تلاش و همکاری برای اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هستند.
داریوش دیودیده اظهار داشت: هر یک از دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که در این زمینه کوتاهی کند با آن برخورد قاطع خواهد شد.
وی افزود: چهار بانک عامل کهگیلویه و بویراحمد شامل کشاورزی، ملت، سپه و صنعت و معدن مشخصات واحدهای تولیدی این استان که با دریافت تسهیلات آنها از رکود خارج شده اند را ارائه دهند.
دیودیده بیان کرد: پس از آن بازدیدهای لازم از این واحدها در راستای تعیین وضعیت کلی آنها انجام می شود.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.