به گزارش ایرنا، عدل هاشمی پور روز دوشنبه در اجتماع بزرگ گردان های بیت المقدس، امام علی، الزهرا و گردان توسعه امام حسین در مصلی بزرگ دهدشت اظهار داشت: امروزه حضور موفقیت آمیز بسیج در عرصه های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و حوزه فرهنگی نشان از تاثیرگذاری بسیج در توسعه اهداف انقلاب اسلامی دارد.
وی بسیج را یک مجموعه پرتحرک و دارای انگیزه دانست و گفت: بسیج در حوزه محرومیت زدایی از مناطق محروم پیشگام است.
هاشمی پور تصریح کرد: بسیح در 40 سال انقلاب در برقراری و تامین امنیت در مرزهای کشور نقش مهمی داشته است.
وی اقتصاد مقاومتی را از دیگر دستاوردهای مثبت بسیج در کشور دانست و گفت: باید برنامه های عملی اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری برای تامین اشتغال پایدار جامعه اجرایی شود.
هاشمی پور اجرای برنامه های عملیاتی اقتصاد مقاومتی را از اولویت های نمایندگان مجلس دانست و افزود: مجلس علاوه بر قانون گذاری باید نظارت بر اجرای قوانین را نیز انجام دهد.
وی اضافه کرد: با همکای و تلاش جهادی می توان از فرصت ها و تحریم های اقتصادی دشمنان برای توسعه اقتصادی به نحو احسن استفاده کرد.
فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه نیز در این آیین اظهار داشت: بسیج در ۴۰ سال از عمر پرخیر و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها حضوری فعال داشته است.
سید حمزه محقق زاده تصریح کرد: در هفته بسیج بیش از 100 برنامه مختلف در سطح شهرستان اجرا شده است.
وی افزود: این برنامه ها در حوزه های سیاسی، فرهنگی‏، بصیرتی و اقتصاد مقاومتی در شهرها و بخش های مختلف این شهرستان اجرا شد.
محقق زاده غبار روبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و خانواده شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری یادواره شهدا ، اردوهای جهادی و برپایی نمایشگاه فرهنگی را از برنامه های هفته بسیج اعلام کرد.
7531/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.