فرزاد غلامیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعالیت وانت بارها در خیابان‌های ورودی یاسوج علاوه بر ایجاد سیمای ناخوشایند برای این شهر سبب ایجاد چالش‌های ترافیکی و بهداشتی شده بود.
وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته سامان دهی وانت بارها از سطح خیابان‌ها و معابر مطرح بوده اما اقدام جدی اجرایی در این زمینه انجام نشد عنوان کرد: در سال جاری سامان دهی این وانت بارها به طور جدی در دستور کار شهرداری یاسوج قرار گرفت.
غلامیان بیان کرد: برای کنترل وضعیت شهر و برقراری نظم بیشتر، گروه تخصصی پیگیر رفع موانع شهری یاسوج شامل شهرداری، دادستانی، پلیس راهور و فرمانداری تشکیل شد.
وی ادامه داد: ساماندهی وانت بارها طی چند مرحله صورت گرفت که به ترتیب شناسایی وانت بارها، تعیین مکان مناسب برای آنها و جابجایی به محل فعالیت آنان بود.
غلامیان تأکید کرد: نیروهای شهرداری همواره با رعایت قانون برای زیبا سازی شهر تلاش کرده‌اند و در این زمینه همواره جدی بودند.
رئیس اجرائیات شهرداری یاسوج گفت: در راستای زیبا سازی منظر شهری با همکاری پلیس راهور در چند مرحله وانت بارهای میوه فروش که تخلف داشتند متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه در مرحله آخر 48 وانت بار به پارکینگ منتقل شد اضافه کرد: برای ساماندهی وانت بارها 2 مکان کنار پمپ بنزین منصوری و نیز ضلع جنوبی جمعه بازار انتخاب شد و فروشندگان سیار میوه به این محل ها منتقل شدند.
غلامیان تاکید کرد: ظرف چند روز گذشته رانندگان وانت بارهای میوه فروش با شهرداری همکاری داشته و هم اینک در هیچ جایی از شهر حضور ندارند.
وی با بیان اینکه اگر وانت باری از این قانون تخلف کند به پارکینگ منتقل می شود تاکید کرد: ورودی و خروجی های شهر یاسوج از سمت شیراز، اصفهان و سی سخت وضعیت بسیار بهتری نسبت به قبل دارند و با همکاری دستگاهها و رانندگان این وضعیت حفظ خواهد شد.
یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 بیش از 130 هزار نفر جمعیت دارد.

6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.