مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه وبویراحمد از ارجاع پرونده شهردار دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران به شورای حل اختلاف این استان در هفته آینده خبرداد و اظهارداشت: ماندن و یا نماندن شهردار دوگنبدان بستگی به رای صادره از شورای حل اختلاف استان دارد.

سیدعبدالکریم عزیزی در گفت وگو با ایلنا از یاسوج گفت: چهار عضو از اعضای هفتگانه شورای اسلامی دوگنبدان بر رفتن شهردار کنونی دوگنبدان اصرار دارند و پرونده اختلاف آنها بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان براساس قانون به شورای حل اختلاف ارجاع داده می شود.

وی زمان ارجاع این پرونده به شورای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد را هفته آینده عنوان و خاطرنشان کرد: براساس قانون شوراها، پرونده اختلافی چهار عضو شورا و شهردار دوگنبدان به شورای حل اختلاف استان ارجاع شد که در آنجا، ماندن یا نماندن آقای ظفری در مسئولیت شهرداری دوگنبدان مشخص می شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه وبویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا امکان ارجاع پرونده از شورای حل اختلاف به دادسرا وجود دارد؟ هم ادامه داد: اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم. باید پیگیری کنم که اینطور می شود یا خیر.

عزیزی گفت:‌ براساس قانون شوراها، پرونده شهردار دوگنبدان به شورای حل اختلاف ارجاع داده می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.