یدالله مرادی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی روز 13 آبان در گچساران افزود: کمیته امنیتی، دانشجویی، دانش آموزی، تبلیغات و فضا سازی شهری، ارتباطات و اطلاع رسانی، تشکل های مردمی، طلاب و روحانیون و هیات های مذهبی، فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی و مراسم از مهمترین کمیته های تشکیل شده روز 13 آبان در این شهرستان است.
وی بیان کرد: 13 آبان سرآغاز اقتدار ایران و یک روز به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در جهت مبارزه با استکبار جهانی است.
مرادی تصریح کرد: حوادث خونین این روز نشان داد که مردم و جوانان این مرز و بوم به هیچ عنوان حاضر نیستند بیگانگان و مستکبران در امور داخلی مملکت دخالت کنند و بر آن سلطه داشته باشد.
وی گفت: حضور گسترده دانش آموزان در راهپیمایی ها و سایر عرصه های سیاسی و اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی نشانه تجدید میثاق آنان با همکلاسی های شهید خود و در راستای مأیوس کردن دشمنان است.
مرادی با تاکید بر مشارکت و حضور همه مسئولین و مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: حضور در این راهپیمایی علاوه بر آشنا نمودن دانش آموزان و نسل های جدید با ارزشهای انقلاب و نظام و جانفشانیهای ملت ازاده ایران اسلامی مشت محکمی به دهان استکبار جهانی بویژه رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.
این آیین ضد استکباری همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه هفته آینده از ساعت 9صبح آغاز و ساعت 10در بوستان شهدای گمنام تجمع خواهند کرد.
سرهنگ فرامرز رضوی معاون سیاسی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران سخنران این روز ملی در گچساران خواهد بود.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.