به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این امر مربوط به تمامی حوزه ها از جمله امنیتی، نظامی، فرهنگی، علمی، سازندگی و محرومیت زدایی است.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادگار و دستاورد اندیشه والای امام خمینی (ره) است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نهاد مهم فرهنگی و انقلابی در 40 سال اخیر برای دفاع از آرمان های نظام و انقلاب لحظه ای کوتاهی نکرده و جانفشانی های چشمگیر از خود نشان داده است.
احمدی عنوان کرد: هم اینک که دشمنان وارد آوردن فشار اقتصادی بر ملت ایران را در برنامه خود قرار داده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم و دولت برای کاهش این هجمه تلاش می کند.
وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد در یک سال گذشته مشکلات متعددی داشته که مهمترین آنها شامل زلزله و سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج بوده است.
احمدی گفت: سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد وظایف و مأموریت های خود در راستای کاهش این مسائل و مشکلات را به نحو احسن انجام داد.
فرمانده جدید سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مسئولیت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی امانت مهم و فرصتی ارزنده برای خدمات رسانی به مردم است که باید به درستی از آن نگهداری و قدردان آن بود.
سرهنگ حمید خرمدل اظهار داشت: ایران اسلامی مورد تهاجم همه جانبه دشمنان است و یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با آن نیز خدمات رسانی مطلوب تر به مردم است.
وی افزود: اتحاد، همدلی و انسجام هر چه بیشتر مردم و مسئولان اجرایی برای ایستادگی بهتر مقابل دشمنان در شرایط کنونی ضرورتی انکارناپذیر است.
سرهنگ خرمدل بیان کرد: تحقق چنین امر مهمی سبب کاهش سریعتر مشکلات کشور از جمله در زمینه مسائل اقتصادی می شود.
وی عنوان کرد: فرماندهان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آماده بکارگیری انتقادها، پیشنهادها و ارشادهای سازنده مردم و مسئولان اجرایی این استان برای پیشبرد بهتر امور هستند.
سرهنگ حمید خرمدل در این آیین به عنوان فرمانده جدید سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سردار یدالله بوعلی تجلیل شد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.