به گزارش ایرنا، عزیز فیلی روز سه شنبه در نشست کارگروه معاینه فنی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: مهمترین معیارها برای صدور این مجوزها در استان شامل داشتن یا نداشتن صرفه اقتصادی، میزان جمعیت منطقه مورد نظر و فاصله آن با نزدیکترین مرکز معاینه فنی خودرو باشد.
وی افزود: متقاضیان ایجاد و راه اندازی مراکز جدید معاینه فنی خودرو در کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مسائل فنی، مالی و اقتصادی از سوی دستگاه های اجرایی مربوطه به ویژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای توجیه شوند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این صورت چنانچه به دلیل کمبود مشتری دچار ضرر و زیان مالی شوند حق مقصر دانستن هیچ کدام از مسئولان اجرایی یا نهادهای دولتی استان را ندارند.
فیلی عنوان کرد: آمارها نشان می دهد که حدود 900 دستگاه انواع خودروی سنگین در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و لازم است به طور مستمر و هر چند ماه یکبار معاینه فنی شوند.
وی ابراز داشت: هم اینک 9 نفر متقاضی ایجاد و راه اندازی مراکز جدید معاینه فنی خودرو در کهگیلویه و بویراحمد هستند.
فیلی گفت: سه مورد از این تعداد تقاضا مربوط به شهرستان بویراحمد، سه مورد مربوط به شهرستان گچساران و سه مورد نیز مربوط به شهرستان کهگیلویه است.
هم اینک تعداد مراکز معاینه فنی خودرو در کهگیلویه و بویراحمد سه مورد است که از این تعداد یک مورد در شهر یاسوج، یک مورد در شهر دوگنبدان و یک مورد نیز در شهر دهدشت قرار دارد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.