به گزارش ایرنا، جعفر گوهرگانی روز سه شنبه در نشست شورای اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد که علاوه بر کمبود برخی امکانات در مساجد بین راهی این استان نوعی ضعف در مدیریت آنها نیز وجود دارد.
وی افزود: به زودی نشستی با حضور مسئولان استانداری، اداره کل اوقاف و امور خیریه، ستاد اقامه نماز و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مساجد بین راهی این استان برگزار شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مبالغی از محل اعتبارات دولتی برای ساخت مساجد بین راهی این استان هزینه شده و باید برای اقامه نماز و ارائه دیگر خدمات به مردم و گردشگران استان استفاده بهینه ای از آنها شود.
گوهرگانی خواستار مدیریت هر چه بهتر مساجد بین راهی کهگیلویه و بویراحمد و نظارت بیشتر بر آنها شد.
وی عنوان کرد: مکاتبه ها و پیگیری های لازم برای تخفیف در هزینه آب بهای مساجد بین راهی کهگیلویه و بویراحمد به زودی انجام می شود.
گوهرگانی ابراز داشت: مدیران دستگاه های اجرایی عضو شورای اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد یک نماینده ثابت را برای تصمیم گیری مناسب تر و پیگیری بهتر مصوبات تعیین و معرفی کنند.
رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: عمده ترین مشکلات و کمبودهای مساجد بین راهی این استان مربوط به سرویس های بهداشتی و سیستم آب آشامیدنی است.
الیاس چراغ زاده اظهار داشت: دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد همکاری لازم برای ساماندهی و بهبود وضعیت مساجد بین راهی این استان را با ستاد اقامه نماز استان انجام دهند.
کهگیلویه و بویراحمد دارای چهار مسجد بین راهی است که یکی از مهمترین آنها در جاده یاسوج - اصفهان و نزدیک روستای توت نده قرار دارد.
روستای توت نده از توابع شهرستان دنا در 35 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.