به گزارش ایرنا علی احمدی روز دوشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در یاسوج اظهار داشت: ادارات استان عملکرد لازم را در بحث اقتصاد مقاومتی ندارند و عزم جدی برای اجرایی شدن تبصره 19 وجود ندارد.
وی افزود: به دلیل کم کاری مدیران و فرسایشی شدن بارگذاری «گزارش تصمیم به واگذاری»، حضور بخش خصوصی در عملیات اجرایی کم رنگ است.
الیاس تاج الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی نیز کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح واگذاری سد مخزنی کوهبرد کهگیلویه و سد خاکی ایلی آباد بهمئی به بخش خصوصی و گزارش «تصمیم به واگذاری» تصویب شده است.
مدیر عامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار داشت: پروژه هدررفت آب شهر یاسوج و مادوان و همچنین تصفیه خانه پساب فاضلاب شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت باید به بخش خصوصی واگذار شوند.
لدنی نژاد گفت: تصفیه خانه اضطراری شهر یاسوج اول شهریور امسال به صورت آزمایشی با دبی 90 لیتر در ثانیه در مدار قرار گرفت که برای تکمیل فرآیند نیازمند تخصیص اعتبار است.
مدیرعامل آب منطقه‌ای استان بیان کرد: پروژه آب رسانی به دهدشت غربی، لیکک و طرح آب رسانی به شهرهای دهدشت، سوق، لنده و چرام باید بارگذاری شوند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.