امام جمعه موقت یاسوج از مسئولان کشوری و استانی خواست زمان را برای برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی از دست ندهند و در برخورد با آنان از خود کوتاهی نشان ندهند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی صدر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج با تاکید بر برخورد مفسدان اقتصادی گفت: دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، تعزیزات حکومتی و سازمان بازرسی کشور در برخورد با مفسدان اقتصادی باید قاطعانه‌تر وارد عمل شوند.

وی با طرح این سوال که آیا نمی‌شود برای کاهش قیمت‌ها مانند قیمت پوشک برخورد قاطع کرد و اجازه نداد مردم ناراضی باشند، اظهار داشت: مردم در شرایط موجود نگرانند و مسئولان باید به فکر چاره‌اندیشی ویژه با هدف رفع سریع مشکلات کنونی باشند.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه واقعا ۹ هزار ماشین را با دلیل‌های غیرمنطقی وارد بازار نکردن کار درستی است؟ تصریح کرد: واقعا شرایط سختی بر اقتصاد جامعه حاکم شده و مردم در سختی به سر می‌برند.

حسینی صدر نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه را حساس خواند و خاطرنشان کرد: این نشست با هدف کمک به سوریه و خروج تروریست‌ها از استان ادلب سوریه است اگرچه آمریکا و اروپایی‌ها همچنان حامی تروریست‌ها هستند.

وی ادامه داد: آمریکا و کشورهای اروپایی خواستار حفظ تروریست‌ها در استان ادلب هستند و حتی اعلام کرده اند که به زودی جنگ سختی در ادلب با ارتش سوریه به وقوع می‌پیوندد.

امام جمعه موقت یاسوج رییس‌جمهور آمریکا را فاقد مشروعیت دانست و ابراز داشت: آقای ترامپ در کشور خود حتی مشروعیت ندارد و به مسئولان خود اعتماد ندارد.

حسینی صدر با اشاره به سخنان رهبری انقلاب بیان کرد: همانطور که رهبری فرموده‌اند ایران نباید با امریکا مذاکره کند.

وی افزود: الان این امریکایی‌ها هستند که به مذاکره با ایران نیاز دارند و ما به مذاکره با آنان نیازی نداریم.

امام جمعه موقت یاسوج به سالگرد واقعه ۱۷ شهریور در میدان ژاله تهران هم اشاره کرد و آن حادثه را جنایت تاریخ دوران شاهنشاهی ذکر کرد.

حسینی صدر در خطبه اول نماز جمعه یاسوج هم به مبحث دروغ و نکوهش آن در اسلام پرداخت و عنوان کرد: البته در جایی که باید از جان مسلمان دفاع کرد و یا اصلاح ذات‌البین باشد دروغ گفتن ایرادی ندارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.