محمد حبیبی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مهاجم 27 ساله بازیکن تیم پایه نفت و گاز گچساران بود.
وی بیان کرد: پیش از این وحید خشتان بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران راهی تیم لیگ برتری استقلال خوزستان شده بود.
حبیبی نژاد گفت: نفت و گاز گچساران روز هفدهم شهریور در هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور میزبان نفت امیدیه است.
تیم نفت و گاز این شهرستان براساس قرعه کشی در گروه دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفته است.
نفت و گاز گچساران در فصل 1397-1398 با تیم‌های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، نیروی زمینی تهران، خیبر خرم آباد، شهدای بابلسر، نفت امیدیه، شهرداری فومن، پرسپولیس گناوه، شهرداری بندر عباس و صبای قم بازی می‌کند.
تیم‌های چوکا تاش، اتحاد کامیاران، شهرداری بم، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، داماش ایرانیان، مقاومت تهران، سردار بوکان، خوشه طلایی ساوه، راه آهن تهران و ایرانجوان بوشهر در گروه نخست این مسابقات قرار دارد.
حبیبی نژاد تصریح کرد: از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم و یک تیم از طریق پلی اف به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود می‌کنند.
وی گفت: از هر گروه 2 تیم نیز به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد.
حبیبی نژاد با اشاره به برگزاری چندین اردوی آماده سازی در شهرهای مختلف کشور در تابستان امسال و آمادگی بازیکنان این تیم ابراز امیدواری کرد: تیم نفت و گاز گچساران در این فصل بتواند با حمایت هواداران خود به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند.
تیم نفت و گاز گچساران فصل گذشته با هفت تساوی، 3 برد، 16 امتیاز و تفاضل گل 3 در مرحله نهایی در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت و به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله پلی آف راه یافت.
نفت و گاز گچساران در بازی پلی آف پس 2 بازی رفت و برگشت و تساوی در وقت اضافه در بازی پایانی در ضربات پنالتی از راهیابی به لیگ دسته اول ناکام ماند.
نفت و گاز گچساران در دور اول با 20 بازی و دریافت 13 گل، دومین خط دفاعی مستحکم مسابقات را در اختیار داشت.
باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی 55 ساله و پوشش بیش از 91 رشته ورزش قهرمانی یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.