عطااله بهادری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:پس از کناره گیری بهمن روشنایی از تیم، اعضای هیات مدیره باشگاه طی جلسه ای، روح اله بهمنی را به عنوان سرپرست جدید تیم معرفی کردند.
وی گفت: بهمنی از بازیکنان سابق مسجدسلیمان است و هم اکنون ریاست امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان را بر عهده دارد.
وی در خصوص حضور علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان افزود: با توجه به شناختی که از این مربی داشتیم و با بررسی فراوانی که انجام دادیم تصمیم به استفاده از این مربی در کادر فنی گرفتیم و امیدواریم در آینده شاهد نتایج درخشانی از تیم نفت مسجدسلیمان باشیم. قرارداد نهایی مرزبان چهارشنبه شب امضا می شود و این مربی به طور رسم هدایت تیم را به دست خواهد گرفت.
بهادری در خصوص درخواست باشگاه استقلال تهران در خصوص به تعویق انداختن 2 بازی این تیم با نفت مسجدسلیمان در لیگ و رقابت های جام حذفی گفت: به لحاظ اخلاقی می توان با درخواست باشگاه استقلال همکاری کرد اما به لحاظ فنی باید سرمربی تیم ما یعنی آقای مرزبان تشخیص دهد.
به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب سه امتیاز در مکان پانزدهم رده بندی جای گرفته است. این تیم روز 22 شهریورماه باید پذیرای تیم استقلال در مسجدسلیمان باشد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.