به گزارش ایرنا، نادر دست نشان شامگاه یکشنبه در کنفرانس خبری پس از دیدار 2 تیم مس کرمان و آلومینیوم اراک افزود: تیم خوب آلومینیوم اراک بازی را سخت و سنگین کرده بود لذا بازیکنان مس کرمان بازی را خوب مدیریت کردند و در دفاع با حوصله و در گردش توپ و استفاده از ضد حملات موفق عمل کردند.
وی با بیان اینکه بازی با آلومینیوم اراک بسیار سنگین بود اظهار داشت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک را به خوبی آنالیز کردیم که نتواند برنامه خود را در زمین پیاده کند و موفق هم بودیم.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: شکست از ارزش های تیم آلومینیوم اراک چیزی کم نمی کند زیرا این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و مس کرمان در بازی های اخیر نشان داد که لیاقت موفقیت را دارد.
**درگیر مسائل غیر فوتبالی شدیم
وی افزود: مشکلات بسیاری برای مس کرمان وجود دارد و در بازی با گل گهر سیرجان دچار مسائل غیر فوتبالی شدیم اما در مسابقه امروز این مسائل دیده نمی شد.
دست نشان تصریح کرد: قابل قبول نبودن وضعیت چمن ورزشگاه گل گهر سیرجان به کمیته برگزاری مسابقات گزارش شده است، با توجه به تذکر برای اصلاح چمن، اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
وی با بیان اینکه نیمه دوم مقابل گل گهر سیرجان فوتبال خوبی بازی کردیم گفت: این تیم را 45 دقیقه در محوطه خود حبس کردیم و گل سالم ما مردود اعلام شد لذا می توانست این دیدار نیز تساوی شود.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه لیگ دسته یک پویا است و فدراسیون فوتبال باید فکر اساسی برای برخی از این تیم های این لیگ بکند افزود: شرایط بد و مسائل ایجاد شده در این لیگ کار را برای برخی از تیم ها سخت کرده است و هر تیمی هر زمان بخواهد به میدان نمی رود و سه امتیاز به رقبا می دهد که توهین به جامعه فوتبال و لیگ پویای کشور است.
وی ابراز کرد: 12 تیم برای صعود مدعی هستند و مس کرمان شعار نمی دهد زیرا فوتبال جای شعار و اظهار نظر اینچنینی برخی تیم ها نیست.
دست نشان گفت: داور جوان و آینده دار این بازی در مسابقه ای پر تنش قضاوت کرد زیرا از 2 طرف فشار بر تیم داوری بود به خصوص پس از خوردن گل آلومینیوم اراک فشار بر کادر داوری افزایش یافت.
وی افزود: کادر داوری باوجود فشارهای این بازی و اعتراضات نیمکت آلومینیوم اراک بخوبی عدالت را برقرار کرد.
**تمرکز بازیکنان آلومینیوم از مدار خارج شد
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز بیان کرد: بازیکنان آلومینیوم اراک 20 دقیقه انتهای بازی را هیجانی بازی کردند، احساسات بر آنها غالب شد و تمرکز بازیکنان این تیم از مدار خارج شد.
محمد ربیعی گفت: تمامی اتفاقات بد بازی در دیدار با مس کرمان به تیم آلومینیوم اراک روی آورد.
وی افزود: بازی در مدار کنترل ما بود زیرا تیم حاکم بر میدان بودیم و برنامه ما مهار امیر زلیکانی و مهدی تیکدری بود زیرا هدف گذاری مس کرمان بازی بسته و استفاده از فرصت ها بود.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ضمن تبریک و خسته نباشد به تیم مس کرمان عنوان کرد: نقاط قوت تیم مس کرمان در اختیار داشتن 2 بازیکن بسیار خطرناک، سرعتی، پا به توپ و استفاده از ضربات شروع مجدد بود.
وی گفت: تمامی ضربات ایستگاهی و شروع مجدد تیم مس کرمان را آنالیز کردیم و در شلوغی نیمه دوم گل مس زده شد و موقعیت های گلزنی را از دست دادیم.
ربیعی با بیان اینکه 2 مهاجم خود را تعویض و تغییر سیستم دادیم که از جناح ها نفوذ کنیم، افزود: پنالتی های مشکوکی در این بازی گرفته نشده است.
وی از تماشاگران واقعی آلومینیوم اراک عذرخواهی و اضافه کرد: مسئولیت باخت را گردن می گیرم اما نقشه دوم ما به دلیل تعویض اجباری دروازبان متوقف شد.
تیم فوتبال مس کرمان در هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال مقابل آلومینیوم اراک با تک گل عیسی پرتو به پیروزی رسید.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.