به گزارش ایرنا دیدار 2 تیم فوتبال مس کرمان و گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید باهنر با نتیجه سه بر یک به سودی نارنجی پوشان کرمانی به پایان رسید.
گل های مس کرمان را در این دیدار شاهرخ غلامرضاپور در دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی، مقداد اکبرخواه در دقیقه 46 (در موقعیت تک به تک) و مهدی تیکدری در دقیقه 49 (با یک شوت به دروازه) به ثمر رساندند و تک گل تیم گل گهر را میلاد احمدی در دقیقه 79 زد.
درگیری لفظی میان آرمان شهداد نژاد دروازه بان گل گهر سیرجان (بازیکن اسبق مس کرمان) و شاهرخ غلامرضاپور بازیکن مس در دقایق پایانی و همچنین تماشای این دیدار توسط احمد نخعی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در جایگاه تماشاگران به علت اخراج از بازی قبل، از حواشی این مسابقه بود.
همچنین احمد حیات منش در دقیقه 51 از تیم فوتبال مس کرمان با کارت زرد داور جریمه شد.

** پیروزی یک بر صفر مس رفسنجان مقابل صدرنشین
مس رفسنجان دیگر نماینده استان کرمان نیز عصر امروز در ورزشگاه شهدای رفسنجان مقابل شهرداری ماهشهر صدرنشین رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت و با یک گل به پیروزی رسید.
تک گل این دیدار را حامد محمودی برای مس رفسنجان زد تا سه امتیاز این دیدار خانگی نیز به رفسنجانی ها برسد.
هم اکنون پس از هفته چهارم لیگ دسته یک، تیم فوتبال مس کرمان با 10 امتیاز در جایگاه دوم، گل گهر سیرجان با هفت امتیاز در رتبه هفتم و مس رفسنجان با پنج امتیاز در جایگاه دهم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفته اند.
در هفتم پنجم مسابقات جام آزادگان از ساعت 15 چهارشنبه دوازدهم مهر ماه تیم فوتبال مس کرمان میهمان شهرداری ماهشهر است و گل گهر سیرجان در ورزشگاه اختصاصی گل گهر برابر بادران تهران بازی خواهد کرد و مس رفسنجان نیز در بندر انزلی مقابل ملوان این شهر قرار خواهد گرفت.
خبرنگار :حامد سالاری ** انتشار : بهنام احمدی *
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.