جعفر رودری با بیان اینکه ۱۳۲ و نیم میلیارد تومان اعتبار به حوزه آب روستایی استان کرمان تعلق گرفته که اعتبار خوبی است زیرا در این حوزه مشکلات زیادی داریم گفت: امسال ۲ هزار میلیارد تومان اسناد و اوراق تسویه از نوع اول در کشور اختصاص یافته که مخاطب آن پیمانکاران حقیقی و حقوقی هستند و بدهی اشخاص یاد شده به بانک ها را نیز شامل می شود.

رودری سوم شهریورماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: ۴۷۹.۲ میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای استان در سال جاری بوده که تاکنون ۲۰۰.۶ میلیارد تومان نزدیک به ۴۲ درصد تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه ۸ درصد کسری در ابلاغ هزینه ای داریم که این موضوع نیز در وضعیت کلی کشور است تصریح کرد: باید مدیران ملاحظات لازم در صرفه جویی را انجام دهند تا در پایان سال در تامین هزینه جاری مشکلی به وجود نیاید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون خزانه ۱۴۸ میلیارد تومان به عنوان حقوق و اعتبار دستگاه های مشمول نظام بودجه ای پرداخت کرده است اظهار کرد: اعتبار تملک دارایی استان در سال جاری یک هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان بوده که تخصیص ۶۹۰ میلیاردی یعنی نزدیک ۴۳ درصد را شاهد بوده ایم.

وی با بیان اینکه در اختصاص ۰.۲۷ درصد مالیات بر ارزش افزوده به ورزش نیز بیش از ۶۷ درصد تخصیص به استان صورت گرفته افزود: در وضعیت ابلاغ ماده‌های ۱۰ و ۱۲ بودجه نیز شرایط خوبی داشته و تاکنون ۱۹۴ میلیارد تومان از این بخش به استان کرمان ابلاغ شده است.

جعفر رودری

رودری با بیان اینکه درجلسه امروز توزیع اعتبارات مربوط به ارتقاء شاخص های اقتصادی را خواهیم داشت، تصریح کرد: ۱۵۷ میلیارد تومان در این زمینه در نظر گرفته شده که برخی مربوط به طرح های نیمه تمام سال قبل و بعضا طرح های ارتقاء وضعیت اقتصادی است.

وی بیان کرد: در این زمینه ۲۴.۳ درصد منابع مربوط به منابع طبیعی، ۹.۱ درصد حمل و نقل، ۱۳.۱ درصد انرژی، ۹.۸ درصد منابع آب، ۱۷ و نیم درصد صنعت و معدن و ۲۶.۲ درصد گردشگری و عمران شهری است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان اینکه ۱۳۲ و نیم میلیارد تومان اعتبار به حوزه آب روستایی استان کرمان تعلق گرفته که اعتبار خوبی است زیرا در این حوزه مشکلات زیادی داریم گفت: امسال ۲ هزار میلیارد تومان اسناد و اوراق تسویه از نوع اول در کشور اختصاص یافته که مخاطب آن پیمانکاران حقیقی و حقوقی هستند و بدهی اشخاص یاد شده به بانک ها را نیز شامل می شود.

رودری عنوان کرد: 100 هزار میلیارد تومان نیز اوراق تسویه نیز برای بدهی دولت با سیستم بانکی اختصاص یافته که در این رابطه هنوز دستورالعمل های لازم به استان کرمان نرسیده است

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 996562
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.