فضای مدیریتی جدید با جذب بازکنان بومی با باشگاه مس کرمان همراه شده است بازیکنانی که در بازی های ابتدایی تیم فوتبال مس کرمان در لیگ دسته یک نشان دادند با انگیزه، غیرت و تعصب کرمانی نیز می توان به موفقیت رسید.
نداشتن انگیزه و مشکلات روحی و روانی که پنج سال پیش عامل اصلی سقوط مس کرمان عنوان شده بود این روزها رنگ باخته و همان مباحث روانی به اهرمی برای صعود به لیگ برتر تبدیل شده است.
تعصب و غیرت کرمانی در کسب سه امتیاز بازی نخست مس کرمان در لیگ دسته یک فوتبال بسیار اثر گذار بود، به گونه ای که انگیزه، شور و نشاط بازیکنان و مسئولان باشگاه مس کرمان فضای استان را نیز فوتبالی کرده است.
مردمی که در جای جای این شهر در مورد زنده شدن امیدهای صعود سخن می گویند، چهره کرمان را دگرگون کرده و شهری که به این انگیزه و نشاط نیازمند است.
نخستین دیدار خانگی تیم فوتبال مس کرمان با حضور انبوه مردم این استان همراه بود، مردمی که برای تجدید میثاق با تیمی آمدند که یکبار دیگر می تواند امیدهای آنان را، شادی و نشاط عمومی را به مردم سخت کوش دیار کریمان هدیه کند.
پیروزی مقابل تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر شروعی ارزشمند در راستای صعود به لیگ برتر و هدیه ای گرانبها از باشگاه مس کرمان به مردم قدر شناسی بود که در تمامی فراز و فرودهای گذشته، خاطرات سربلندی و سرافرازی خود را با تیم شهرشان نگاشتند.
در چنین شرایطی که روحیه پیروزی با این تیم یکی شده، مردم کرمان و مسئولان نباید باشگاه مس را تنها بگذارند زیرا تنها با همراهی و حضور پرشور تماشاگران، حمایت مسئولان و غیرت و تعصب بازیکنان می توان حماسه روزهای پیروزی و اقتدار را یکبار دیگر در دفتر تاریخ نوشت.
**خبرنگار ایرنا مرکز کرمان
/ 5054/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.