به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهردای قزوین، محمد درافشانی افزود: برنامه های ورزشی شامل اجرای مسابقات طناب کشی و دارت در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در نواحی منفصل شهری از جمله چوبیندر، ناصرآباد و مشعلدار به مورد اجرا گذاشته می شوند.
وی از برگزاری جشنواره ورزشی یک روز شاد و به یادماندنی با عنوان تفریح، ورزش، همه جا برای شهروندان در 20 اردیبهشت ماه جاری در بوستان فدک خبر داد و اضافه کرد: اجرای برنامه بومی محلی استان آذربایجان، بازی های میدانی و نورافشانی با حضور فیروز کریمی یکی از مربیان نام آشنای فوتبال کشور نیز از جمله برنامه های این جشنواره خواهد بود.
درافشانی، ایجاد نشاط اجتماعی را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری چنین مراسم هایی شهروندان قزوینی اوقات شادی را در این فضای مفرح و پرنشاط سپری کنند.
این مسئول همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره پرواز بادبادک ها در 20 اردیبهشت ماه جاری، اظهار کرد: این برنامه نیز در بوستان فدک قزوین با هدف ایجاد فضایی نشاط و تفریح برای خانواده ها تدارک دیده شده تا کودکان در کنار والدین خود به انجام بازی های مختلف و پرواز بادبادک بپردازند.
رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین ادامه داد: برنامه سامانه ورزشی بانوان از 19 تا 21 اردیبهشت ماه ساعت 18 در بوستان بانوان نرگس و مسابقات تیراندازی و دارت کارکنان، ویژه آقایان 23 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح در سالن تیراندازی طیبین فدک برگزار می شود.
وی، برگزاری ورزش باستانی معلولان و جانبازان در 21 اردیبهشت واقع در بوستان ملاخلیلا، برپایی کارگاه بازآموزی مربیان پارکی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در 25 اردیبهشت ماه در سالن آمفی تئاتر بانو و رقابت های بزرگ طناب کشی و کراس فیت در 21 اردیبهشت ماه در پیست اسکیت سالن کوثر را از دیگر برنامه های این ماه عنوان کرد.
وی در پایان اضافه کرد: برنامه های ورزشی یاد شده با هدف ایجاد شور و نشاط و افزایش مشارکت اجتماعی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.