به گزارش ایرنا ، محمدجواد فدایی سه شنبه شب در مراسم پاسداشت روز خبرنگار در کرمان با قدردانی از زحمات شبانه روزی اهالی رسانه افزود: از علاقه وافر توام با تحمل زحماتی که خبرنگاران در سفرهای شهرستانی و نشست ها دارند به عنوان یک مدیر احساس شرمندگی می کنم چرا که این عزیزان در نشست های چند ساعته و سفرهای طولانی مدیران را همراهی می کنند.
وی با اشاره به اینکه جامعه امروزی ما ضرورت پاسخگویی مدیران را در عرصه های مختلف طلب می کند، تصریح کرد : پاسخگویی موجب خواهد شد که ضمن زدودن هر گونه شایعه که این روزها خوراک برخی شبکه های خبری شده ، شاهد تصمیم گیری های کارشناسانه تر مدیران در راستای سرعت بخشیدن به روند توسعه و اعتلای جامعه باشیم .
به گفته فدایی لزومی ندارد از پاسخگویی فرار کنیم، اگر به پاسخگویی عملکرد خود در حوزه اجرا و کار باور داشته باشیم قطعا باید در آخرت نسبت به کارهای این دنیا خود را پاسخگو بدانیم .
وی با اشاره به نقدپذیری و انتقاد افزود: باید از نقد منصفانه، عالمانه، مبتنی بر اطلاعات و راهکار استفاده کنیم.
سرپرست استانداری کرمان هم به رسانه ها توصیه کرد که در شرایط کنونی که دشمنان به دنبال خوراک رسانه ای در جهت بی اعتمادی جامعه هشتند باید مراقب باشند تا از صحت خبری بطور کامل و دقیق مطئون نشده اند اقدام به انتشار آن نکنند.
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.