به گزارش ایرنا ، سمیرا مولاپور راشدی روز شنبه در نشست با نمایندگان رسانه های کرمان بمناسبت هفته خبرنگار ضمن تبریک این ایام به اهالی رسانه ، افزود: دانشگاه و رسانه با همپوشانی یکدیگر در راستای تولید محتوا و انتشار سریع آن در جامعه بمنظور مقابله با هجمه شبکه های مجازی می توانند موثر و نقش آفرین باشند.
وی گفت : از آنجا که رسانه بنا به رسالت خود دغدغه مردم را به بدنه اجرایی و مدیریتی جامعه انتقال می دهد و در مقابل آن به اقدامات و فعالیتهای مدیران دستگاههای اجرایی در راستای خدمات رسانی به مردم می پردازد در حقیقت باید گفت که رسانه نقش حلقه واسط و منصف در عین حال امیدبخشی را در جامعه ایفا می کند.
مولاپور راشدی به ضرورت ارتباط هر چه بیشتر رسانه ها با مراکز دانشگاهی اشاره کرد و گفت : دانشگاه علمی کاربردی به عنوان دانشگاهی که تفاوت های محتوایش در رشته های مشابه دانشگاهی با سایر مراکز آموزش عالی واضح و آشکار است ، آمادگی لازم برای هر گونه همکاری با رسانه ها را دارد.
این استاد دانشگاه اضافه کرد: در دانشگاه علمی کاربردی برای افزودن رشته های تحصیلی در وهله نخست نیازسنجی شغلی انجام می دهیم تا ببینیم چه نیاز شغلی در خط تولید هست و آنچه که نیاز است را به سرفصل رشته می افزائیم .
مولاپور راشدی ادامه داد:بخاطر همین روش است که اکنون بیش از 50درصد فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی مشغول به کار هستند.
وی از درس کاربینی و کارورزی جزو خط قرمز دانشگاه علمی کاربردی یاد کرد و اظهار داشت :این جنبه مهارت افزایی که زمینه ساز حرفه آموزی و نردبان ترقی و ورود به بازار کار و شغل پس از دوران تحصیل است نیز از اهمیت بالایی برخوردار است .
وی در خاتمه از آغاز ثبت نام و پذیرش دانشجوی بدون کنکور در رشته های مرتبط با صنعت خودرو و مقاطع کاردانی و کارشناسی از نیمه دوم مردادماه جاری خبر داد و اضافه کرد : دریافت شهریه این مقاطع برای خانواده کارمندان بطور اقساط می باشد.
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.