سرهنگ "یدالله حسن پور" در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان مستقر در ایست بازرسی مرصاد در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: کارآگاهان در بازسی از این خودرو 6 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به رشد 168 درصدی کشف سوخت قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان کرمان بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله سوخت قاچاق 160 میلیون ریال می‌باشد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی مبارزه با کالا و سوخت قاچاق را یکی از اولویت های کاری خود می‌داند و اجازه جولان را به برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه را نخواهد داد.

براساس این گزارش فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از کشف 16 هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمود بیدشکی" نیز در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر دپوی سیگار قاچاق در یک واحد صنفی، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در تعاقب پایش های اطلاعاتی محل دپو سیگارهای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائیی از این واحد صنفی 16 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد در پایان با اشاره به تحویل متهم به مقام قضائی جهت سیر مراحل قانونی خاطر نشان کرد: با توجه به تاثیرات منفی قاچاق کالا بر اقتصاد کشور، برخورد جدی با این پدیده شوم وظیفه همگان است و باید با جدیت با این معضل برخورد تا اقتصاد داخل با مشکل مواجه نشود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 976312
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.