محمدجواد فدایی در دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان‌برتر استان کرمان گفت: قدردانی و تجلیل از کارآفرینان‌برتر و تجارب، ایده‌ها و راه و روش کارآفرینان به سایر منتقل می‌کنند از مهمترین اهداف این جشنواره است.

وی کارآفرین بودن و شدن را ارزشمند دانست و بیان کرد: کار آفرینان می‌توانند تحولاتی در جامعه ایجاد کنند و باید زمینه‌ای برای انتقال تجربیات و روش‌های کارافرینان به سایر ایجاد کنیم.

سرپرست استانداری کرمان به انتظارات کارآفرینان از دولت و مسئولین اشاره کرد: حمایت دولت و تسهیل کارها خواسته حداقل کارآفرینان از دولت است که کارهایی در این زمینه انجام شده است که ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری باعث کاهش زمان صدور مجوزات شده است و همچنین پنجره واحد الکترونیکی نیز در آینده نزدیک توسط اتاق کرمان راه اندازی خواهد شد که بروکراسی طولانی صدور مجوز را کاهش خواهد داد از جمله این اقدامات است.

وی با بیان این مطلب که کارآفرینی تعاریف مختلفی دارد، اظهار کرد: ایجاد شغل جزو اولویت‌های دولت و استان است و لذا دولت برنامه‌هایی در سال گذشته برای ایجاد اشتغال داشت که این برنامه موفق نبوده و مشکل اصلی عدم موفقیت مورد انتظار در برنامه‌ها ما دنبال کسانی بودیم که آنها توانایی لازم در اجرای این برنامه‌ها را نداشته‌اند اما کارآفرینان می‌توانند در ایجاد شغل بهتر ایفای نقش کنند.

فدایی در پایان با بیان این مطلب که کارآفرینان در این برهه زمانی به دولت در ایجاد اشتغال کمک کنند، خاطر نشان کرد: کارآفرینان امکاناتی که نیاز دارند را به ما بگویند و در مقابل زمانبندی مشخصی و میزان اشتغالی که می‌توانند ایجاد کنند را اعلام کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 976311
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.