به گزارش ایرنا، ارسلان میری روز یکشنبه در گفت و گو و هم اندیشی در خصوص وضعیت بازار استان کرمان افزود: نظارت بر مبادی اصلی تامین کالاها و ارائه فاکتور از مواردی است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر این مطلب که بازاریان کرمان از شریف ترین بازاریان کشور، متواضع و شریف هستند، اظهارداشت: اصناف استان کرمان به حقوق تعیین شده از سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان رضایت دارند و همواره همراهی کرده اند و لازم است که روند تامین و تهیه کالا از مبادی اصلی مورد ارزیابی قرار گیرد.
میری اظهار داشت : گرانی پدیده ای است که امروز همه با آن دست به گریبان هستیم و گرانفروشی موضوعی است که اگر رخ دهد، ظلم مضاعفی به مردم و جامعه است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به اینکه 70 هزار احد صنفی در استان کرمان مشغول به فعالیت هستند، گفت: بازار استان در اتفاقات اخیر درایت داشته و امور را مدیریت کرده اند.
مهدی حسینی نژاد بیان کرد: با درایت دولت تدبیر و امید، زیرساخت های لازم کاملا فراهم است که از تمام اتحادیه ها برای قیمت گذاری و نظارت بر بازار کمک گرفته شود.
وی از اصناف به عنوان سربازان نظام در جبهه اقتصادی یاد کرد و گفت: این خواسته وجود دارد که با وجود چالش های ارزی، مدیریت کرده، افزایش قیمت ها را بر اساس قانون و چارچوب های تعیین شده، انجام دهیم تا از این معبر کنونی عبور کنیم.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.