در حالی که این روزها تب جام جهانی فوتبال همه جای دنیا را فرا گرفته است و میلیونها نفر این بازیها را دنبال می کنند، تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای نفس گیر و فشرده لیگ ملتها برابر حریفان قدرتمند خود به میدان رفت.
تیم ایران که با ترکیبی جوان و با تجربه در رقابتهای لیگ ملت های 2018 شرکت کرده بود در مجموع عملکرد قابل قبولی داشت و کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران با میدان دادن به بازیکنان جوان نظیر امیرحسین توخته، پوریا یلی، صابر کاظمی و مرتضی شریفی خون تازه ای در رگ های والیبال تزریق کرد و البته این بازیکنان جوان که در برابر حریفان طراز اول والیبال جهان بکار گرفته شدند ، انصافا خوش درخشیدند.
آنچه از بازیهای ایران در لیگ ملتهای 2018 بیشتر خود را نشان داد خستگی برخی ملی پوشان با تجربه و نبود دیدارهای تدارکاتی در نزد بازیکنان جوان بود که اگر جوانان با انگیزه و خوش فرم والیبال ایران در بازیهای تدارکاتی بیشتری به میدان می رفتند و باتجربه های تیم بهتر ریکاوری می شدند، قطعا امروز شاهد صعود والیبال ایران به مرحله نهایی این رقابتها بودیم.
بلتدقامتان والیبال ایران در هفته پنجم و پایانی رقابتهای لیگ ملتهای 2018 در ورزشگاه بزرگ آزادی میزبان تیم های کره جنوبی، بلغارستان و آلمان بودند که با حمایت پرشور تماشاگران خود در هر سه دیدار به پیروزی رسیدند و بالاتر از تیم های آسیایی حاضر در جدول رده بندی این رقابتها قرار گرفتند.
از طرفی باتوجه به نتایج کسب شده و امتیازات نزدیک تیم ایران در بازی هایی که به حریفان خود واگذار کرد، اگر کادر فنی کمی باهوش تر عمل می کرد، پیروزی خصوصا در برابر تیم های برزیل، ژاپن، روسیه و صربستان برای ایران دور از دسترس نبود.
در پایان مرحله مقدماتی لیگ ملتهای والیبال 2018 تیم های فرانسه، روسیه ، صربستان، آمریکا، برزیل و لهستان با کسب رتبه اول تا ششم جدول رده بندی به مرحله پایانی این رقابتها که در کشور فرانسه برگزار می شود، راه یافتند.
تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملتهای 2018 با کسب رتبه یازدهم در میان شانزده تیم حاضر در این رقابتها به کار خود پایان داد.
فعال رسانه ای **
7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.