به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی عصر دوشنبه در صد و ششمین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: اساس اقتصاد مقاومتی، سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در این راستا و در تدوین و اجرای برنامه های حوزه اقتصاد مقاومتی باید توجه کرد که با اجرای این کارها کدام سیاست ها اجرایی می شود.
وی بر توجه به مصادیق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و ادامه داد: پروژه های اقتصاد مقاومتی در حقیقت پروژه هایی است که در راستای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.
وی عنوان کرد: برای انجام و اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی باید برنامه زمان بندی تدوین شود تا سال شروع و خاتمه پروژه ها مشخص باشد که با تحقق این کار، موضوع نظارت نیز محقق می شود.
فدائی گفت: باید حس کرد که پروژه های اقتصاد مقاومتی چگونه سیاست های اقتصاد مقاومتی را تعقیب می کنند.
وی تاکید کرد: با اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی نباید به اجرای سایر پروژه ها خللی وارد شود زیرا در غیر اینصورت کاری برای توسعه استان انجام نشده و اقتصاد مقاومتی معنای اصلی خود را نخواهد داشت.
سرپرست استانداری کرمان گفت: پروژه هایی که متوقف هستند و یا با پروژه های بخش خصوصی اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارند، در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی مطرح نشوند.
وی عنوان کرد: یکی از سیاست های استان باید این باشد که از درآمدهای معادن برای رونق تولید استفاده کنیم.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.