حسین روئین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سیستم برق اضطراری فرودگاه جیرفت فرسوده بود و با توجه نیاز ضروری این بخش پیگیری برای تعویض این سیستم انجام شد.
وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده در سال جاری 2 دستگاه دیزل ژنراتور در فرودگاه جیرفت توسط کارشناسان فنی مهندسی فرودگاه نصب شد.
رئیس فرودگاه جیرفت عنوان کرد: با نصب و راه اندازی این دیزل ژنراتورها ،برق ایمن و مداوم دستگاههای ناوبری و دستگاههای X-RAY تامین می شود.
وی تصریح کرد: دستگاه های جدید با قابلیت سنکرون شدن با برق شهر، قطعی برق و احتمال آسیب رساندن به تجهیزات فرودگاهی را به حداقل می رسانند.
روئین گفت: این 2 دستگاه دیزل ژنراتور با اعتبار 12 میلیارد ریال در فرودگاه جیرفت نصب و عملیاتی شد.
وی بیان کرد: در حال حاضر پنج پرواز در هفته توسط شرکت هواپیمایی ماهان به مقصد تهران و ایرانشهر در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه انجام می شود.
رئیس فرودگاه جیرفت گفت: فرودگاه جنوب استان کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد،‌ فاریاب، رودبار جنوب،‌ کهنوج،‌ قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد و با توجه به جمعیت منطقه افزایش تعداد پروازها نیاز ضروری فرودگاه جیرفت بود.
فرودگاه جیرفت در شهریور ماه 1393 پس از هفت سال وقفه به دلیل توسعه عوامل پروازی توسط وزیر کشور مورد بهره برداری مجدد قرار گرفت.
7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.