به گزارش ایرنا ،حامد عمرانی روز دوشنبه در نشست توجیهی با مدیران باربری های شهرستان رودبار جنوب افزود: مسئولان باربری ها باید رانندگان کامیون ها را نسبت به سوءاستفاده های احتمالی قاچاقچیان مواد مخدر توجیه کرده تا از لحظه شروع بارگیری تا انتهای آن در محل حاضر و بر نحوه بارگیری نظارت کنند.
وی ادامه داد: مسئولان باربری ها پس از احراز هویت کامل متقاضی حمل بار و اخذ و نگهداری تصویر برابر با اصل کارت ملی، اقدام به صدور بارنامه کنند و حتما مشخصات کامل، آدرس و تلفن متقاضی را در بارنامه درج کرده تا در صورت بروز مشکل، قابل شناسایی باشد.
وی بیان کرد: مدیران باربری ها باید تعهدات لازم در زمینه عدم وجود هرگونه اقلام و تجهیزات ممنوعه و انواع مواد مخدر را به صورت مکتوب از مالک بار دریافت و نزد خود نگهداری کنند.
وی تصریح کرد: صاحبان بار و رانندگان نیز در زمان بارگیری محصولات کشاورزی، شخصا و یا با افراد قابل اعتماد بر بارگیری نظارت داشته باشند تا از جاسازی مواد مخدر در بین بار جلوگیری شود.
سال گذشته 11تن و 601 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان رودبار جنوب کشف و چند باند بزرگ و بین المللی مواد مخدر نیز منهدم شد.
رودبار جنوب یکی از هفت شهرستان جنوبی استان کرمان است که در فاصله 330 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.
7429/7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.