به گزارش ایرنا ،سردار رضا بنی اسدی فر روز یکشنبه در دیدار نوروزی با استاندار کرمان افزود: ایام نوروز یکی از مناسبت هایی است که نیروی انتظامی بیشترین تحرک را دارد و فعالیت های این نیرو در این ایام در قالب قرارگاه نوروزی امام علی (ع) سازماندهی و انسجام بخشی شده است.
وی عنوان کرد: تجهیزات خودرویی بسیار خوبی نیز در ایام نوروز با همکاری معاونت سیاسی و امنیتی استانداری و فرمانداری ها در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت.
وی با اشاره به استقرار کانکس ها در محل های مناسب و توزیع بروشورهای اطلاع رسانی در ایام نوروز از سوی نیروی انتظامی، عنوان کرد: در ایام نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، سرقت های مسلحانه 86 درصد، سرقت های به عنف 30 درصد، آدم ربایی 70 درصد، قتل مسلحانه 100 درصد و تجاوز به عنف نیز 60 درصد کاهش داشته است.
وی عنوان کرد: در حوزه سرقت های خرد با وجود همه تمهیدات انجام شده و تذکرات داده شده به مردم، 6 درصد افزایش را شاهد بوده ایم .
سردار بنی اسدی فر عنوان کرد: در ایام نوروز امسال جمع کل دستگیری ها 23 درصد افزایش داشته است و دستگیری اتباع بیگانه نیز با افزایش 31 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، چهار هزار و 264 نفر بوده است.
وی یادآور شد: در نوروز امسال برخورد با خرده فروشان مواد مخدر نیز 23 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با وجود تمام برنامه ریزی ها و حساس سازی های انجام شده در حوزه تصادفات، این حوادث در سال جاری 26 درصد افزایش داشته که تعداد متوفیان این حوادث چهار درصد و تعداد مجروحان نیز چهار درصد افزایش داشته است.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.