به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس استان کرمان، سرهنگ ناصر فرشید گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، صبح امروز (چهارشنبه) در یک عملیات مشترک اطلاعاتی بین پلیس سمنان و کرمان، یک باند قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور شناسایی شد.
وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شهرستان قلعه گنج و استان سمنان، اعضای این باند را که قصد انتقال مواد افیونی از شرق کشور را داشتند، شناسایی کردند.
وی بیان کرد: پس از رصد اطلاعاتی، مسیر تردد اعضای این باند در مرز سیستان و بلوچستان به سمت جنوب کرمان مشخص و اقدامات پلیس شهرستان قلعه گنج برای انهدام این باند به مرحله اجرا در آمد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: قاچاقچیان به محض ورود به ایست و بازرسی پلیس، بدون توجه به ایست ماموران اقدام به تیراندازی کرده و قصد متواری شدن از منطقه را داشتند که با عکس العمل ضربتی پلیس مواجه شدند.
وی گفت: در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و 633 کیلوگرم تریاک کشف و 2 دستگاه خودرو نیز توقیف شد؛ تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.
وی ضمن قدردانی از همکاری اطلاعاتی پلیس استان سمنان و عملکرد خوب و به موقع پلیس شهرستان قلعه گنج خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات قاچاقچیان و باند های مسلح و بزرگ مواد مخدر اجازه نخواهد داد که این افراد فرصت طلب و سودجو به اهداف پلید خود برسند و برخورد پلیس با آن ها، قاطع و محکم خواهد بود.
شهرستان قلعه گنج در فاصله 420 کیلومتری جنوب مرکز استان قرار دارد.
خبرنگار و انتشاردهنده: روح الله صائب *
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.