سردار رضا بنی اسدی فر شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت از انتقال محموله سنگین مواد مخدر از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان به مقصد استان های مرکزی کشور مطلع شدیم.
وی افزود : ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و رصد شبانه روزی فعالیت قاچاقچیان، مسیر تردد محموله مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی اقدام به برپایی ایست و بازرسی در محور جیرفت - ساردوئیه کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: ماموران سرانجام حین کنترل خودروهای عبوری کامیون مورد نظر را شناسایی و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی ادامه داد: پس از انتقال خودرو به پارکینگ و در بازرسی تخصصی از این خودرو 958 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در کامیون جاساز شده بود،کشف شد.
سردار بنی اسدی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه خودرو توقیفی جهت سیر مراحل قانونی روانه محاکم قضایی شد.
وی اظهار کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات قاجاقچیان و باندهای مسلح و بزرگ مواد مخدر اجازه نخواهد داد که این افراد فرصت طلب و سودجو به اهداف پلید خود برسند.
استان کرمان با توجه به شرایط خاص جغرافیایی به عنوان گلوگاه ترانزیت قاچاق مواد مخدر محسوب می شود و با تقدیم تعداد زیادی از شهدا همواره در خط مقدم مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.