فرود سالاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع 300 تن پرتقال و 180 تن سیب درختی درجه یک در سردخانه های منطقه جنوب کرمان دپو شده بود که تا پایان طرح تنظیم میوه نوروز بین مردم این منطقه توزیع شد.
وی بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده توزیع میوه عید در هفت شهرستان جنوب کرمان از 26 اسفند 96 تا 20 فروردین سال 97 انجام گرفت.
رئیس سازمان تعاون روستایی جنوب استان کرمان با بیان اینکه میوه شب عید در این منطقه 10 تا 15 درصد ارزانتر از قیمت بازار عرضه شد، اظهار داشت: این میوه ها شامل سیب و پرتقال می باشند که با قیمت تعادلی در22 غرفه و در هفت شهرستان جنوب استان کرمان توزیع شدند.
وی تصریح کرد: قیمت هرکیلو پرتقال والنسیا 2300تومان و سیب درختی 2300تومان برای مصرف کننده قیمت گذاری شد که قیمت های میوه ها بصورت خالص فروشی و بدون وزن سبد محاسبه و به فروش رسید.
وی اظهار کرد: برای جلوگیری از هرگونه تخلف در توزیع میوه عید تنظیم بازار، ناظرین و بازرسان بر توزیع و قیمت فروش نظارت می کردند و هیچگونه تخلفی در زمینه بی کیفیتی و گران فروشی گزارش نشد.
تعاون روستایی جنوب استان کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.