مجید چالاک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: میوه خریداری شده و ذخیره شده در سردخانه های استان که توزیع آن از 20 اسفند آغاز می شود از کیفیت عالی برخوردار است و در زمینه تامین نیاز مردم به میوه شب عید در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی تاکید کرد: امسال با لحاظ کردن اصول و استانداردهای لازم در زمینه چیدمان میوه در جعبه ها برای ذخیره سازی و فروش، از هرگونه خرابی و له شدگی میوه ها جلوگیری شده و به جرات می توان گفت امسال با کیفیت ترین میوه در اختیار مردم قرار می گیرد.
وی با اشاره به حساسیت بالای نگهداری میوه پرتقال در مقایسه با سیب، افزود: امسال از خرابی میوه پرتقال به میزان زیادی در مقایسه با سالهای قبل کاسته شده و دلیل آن لحاظ کردن اصول و شرایط مطلوب حمل، نگهداری و ذخیره سازی است.
مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی با بیان اینکه میوه شب عید به اندازه کافی موجود است و در مرحله اول پیش بینی توزیع پنج هزار تن میوه در این راستا بین مردم شده است، گفت: تا کنون معادل سه هزار و 431 تن پرتقال و هزار و 250 تن سیب مرغوب در سردخانه های استان شامل مشهد و شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت ‌حیدریه و‌ گناباد ذخیره شده است وذخیره سازی بقیه میزان پیش بینی شده تا اوایل هفته آینده پایان می یابد.
چالاک در خصوص قیمت عرضه میوه های طرح تنظیم بازار نیز اظهار کرد: قیمت این میوه ها قبل از آغاز اجرای طرح توسط کمیته تنظیم بازار استان تعیین و با اطلاع رسانی به مردم انجام می شود.
در اجرای طرح تنظیم بازار نوروز پارسال بیش از چهار هزار تن میوه توسط سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی توزیع شده بود.
7496/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.