به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در این پیام آمده است، 12 فروردین ماه، تجلی آری ملتی است که از جان برای این انقلاب مایه گذاشتند و نشان دادند که با فریادی رعدآسا و پرطنین می توان در گوش زمان سرود جاودانگی، عزت و سربلندی خواند و همگان را به این باور رساند که امید به آینده ای روشن تر در پرتو ایمان و توکل به خداوند و رهبری اسلامی امکانپذیر است.
این پیام چنین ادامه یافته است، روز جمهوری اسلامی ایران که در حقیقت بهار انقلاب و انقلابی بهاری برای ملت ایران به شمار می رود و خط بطلانی بر تمام اندیشه های ناصوابی بود که در صدد بودند این انقلاب را از مسیر خود منحرف کنند.
در ادامه این پیام می خوانیم، مردم ایران اسلامی در 12 فرودین ماه سال 58 نتیجه مبارزات ضد سلطه طلبی و ضد طاغوتی خود را با رای 98.2 درصدی امضا کردند تا دنیا بداند این ملت انقلابی، خواستار نظامی از جنس استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و در این راه ذره ای از مسیر صحیح، منحرف نخواهند شد.
استاندار کرمان در این پیام افزوده است، لیکن امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردمی آگاه، بصیر و ولایت مدار آماده است تا الگویی جهانی را به منصه ظهور گذاشته و بر مبنای ایستادگی این ملت و مسئولان بر آرمان های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای این نظام، راه سعادت را با سرعت بیشتری ادامه دهد.
در بخش پایانی پیام استاندار کرمان آمده است، ملت ایران در بهار 97 نیز با تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهیدان به خون خفته خود بار دیگر بر حفظ ارزش های خود پافشاری کرده و روز جمهوری اسلامی را به عنوان یکی از ماندنی ترین روزهای تاریخی و ملی این سرزمین گرامی می‌ دارد.
علیرضا رزم حسینی می افزاید، اینجانب نیز این روز بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولتمردان، روحانیون و آحاد ملت ایران تبریک گفته و از درگاه ایزد منان تداوم و پیروزی های بیشتر این نظام و سرزمین را خواستارم.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.