دکتر سیدحسین نقوی حسینی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: حضور آگاهانه‌ مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در مناسبت های ارزشمند و تاریخی همچون راهپیمایی 22 بهمن، روز پیروزی ملت مسلمان بر رژیم ستمشاهی طاغوت یکی‌ از زیباترین‌ جلوه‌های‌ تحقق وعده های الهی یعنی پیروزی خون بر شمشیر است‌.
وی افزود : حضور پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی مقامات آمریکا است ، ملت بزرگ ایران روز 22 بهمن با حضور یکپارچه و متحد خود نشان دهد که پای آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت حمایت می کند.
نقوی افزود: آحاد مردم و مسئولان ایران اسلامی با اجماع بر شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی دوشادوش یکدیگر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند و انسجام خود را در مقابله با توطئه های استکبار جهانی به اثبات می رسانند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان های نظام سربلندمان، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر موجبات یأس دشمنان و شادی دوستان و همراهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم می کنند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.