به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز سه شنبه در نشست ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان افزود: ارزیابی از وضعیت خدمات دهی به مسافران نوروزی نیز باید مد نظر قرار گیرد.
وی بر ساماندهی وضعیت ترمینال شهر کرمان تاکید کرد و ادامه داد: سرمایه گذار این پروژه در صدد سرمایه گذاری در فاز دوم این پروژه بود و نمی دانم چرا منصرف شد و فرماندار کرمان باید این موضوع را پیگیری کند.
وی عنوان کرد: نشاط اجتماعی باید ایجاد شود و فضای شهری به گونه ای آماده شود که مردم با دیدن آن متوجه تغییرات و آمدن فصل جدید شوند.
استاندار کرمان بر تهیه تیزر تبلیغاتی برای پخش از شبکه های سراسری تاکید کرد و گفت: برخی استان ها به صورت سنتی گردشگرپذیر بوده اند و استان هایی مانند کرمان که در لایه های دوم قرار دارند باید با معرفی بیشتر به مقصد های گردشگری اضافه شوند.
وی اظهار کرد: انتظار داریم در جاده های استان به نحوی مدیریت شود که حوادث جاده ای به کمترین میزان ممکن برسد و در این زمینه برای جلوگیری از ورود اتباع بیگانه غیرمجاز نیز برنامه های ویژه ای اجرا خواهد شد.
استان کرمان با 700 اثر تاریخی ثبت ملی و پنج اثر ثبت جهانی و نیز داشتن جاذبه‌های طبیعی و محورهای گردشگری متعدد گرمسیری و سردسیری، از ظرفیت‌های زیادی برای رشد در حوزه گردشگری برخوردار است.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.