به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان محمدباقر اسلامی افزود: سند جامع پیشگیری از خشونت بر اساس مقالات رسیده و پژوهش های انجام شده تدوین و برنامه راه در این حوزه مشخص خواهد شد.
وی اظهار کرد: بیش از 240 مقاله علمی توسط اندیشمندان و پژوهشگران داخلی به دبیرخانه همایش ملی پیشگیری از خشونت؛ چالش ها و راهکارها ارسال شده است و مقالات پذیرفته شده پس از ارزیابی، در سطح سخنرانی، چاپ و پوستر ارائه خواهند شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: سازمان های مختلف در برگزاری این همایش مشارکت داشته اند و اساتید صاحب نظر در حوزه های جرم شناسی، روانشناسی، جامعه شناسی، فقهی و حقوقی در این همایش شرکت می کنند.
همایش پیشگیری از خشونت؛ چالش ها و راهکارها با حضور مسئولان ارشد قوه قضائیه از جمله معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، معاونان اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استانها و کارشناسان متخصص در تالار وحدت در کرمان برگزار خواهد شد.
این همایش با هدف پیشگیری از خشونت و با حضور اساتید برجسته کشور و استان کرمان روز پنجشنبه دهم اسفندماه ساعت هشت صبح در محل دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.