به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در حاشیه سفر رئیس جمهوری به استان کرمان در ورزشگاه تختی سیرجان با تاکید بر اینکه در حوزه اقتصادی در دولت تدبیر و امید اقدامات بزرگی در استان کرمان انجام شده است افزود: صادرات استان در این دولت 2 برابر شده و کرمان همچنین طلایی ترین دوران ایجاد اشتغال را تجربه کرده است.
استاندار کرمان همچنین از حضور مردم قدرشناس و وفادار سیرجان در آیین استقبال از رئیس جمهوری تقدیر و اظهار کرد: حضور ریاست جمهوری و اعضای دولت در استان کرمان را خیر مقدم عرض می کنم.
وی بیان کرد: سیرجان از دیرباز محل پرورش ادیبان، فقیهان، نخبگان و فرزانگان بوده و هم اکنون دارای سرمایه های اجتماعی بزرگی از جمله استاد مرحومه طاهره صفارزاده، استاد باستانی پاریزی و دهها شخصیت بزرگ دیگر است.
رزم حسینی گفت: مردم شهرستان سیرجان در مبارزات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در پیروزی انقلاب و نیز در دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشته اند.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان سیرجان به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیک بودن به بزرگترین بندر کشور به بزرگترین شریان حمل و نقل و ترانزیت کشور تبدیل شده است.
استاندار کرمان با بیان اینکه شهرستان سیرجان به قطب معدنی، فولاد، سنگ آهن و مس تبدیل شده است، گفت: این شهرستان بالاترین نرخ ایجاد اشتغال و پائین ترین نرخ بیکاری را دارد.
رئیس جمهوری پس از دیدار با مردم سیرجان عازم شرکت صنعتی و معدنی گل گهر می شود و از طرح های این شرکت بازدید و برخی از طرح های صنعتی در مناطق مختلف استان با بیش از 10 هزار میلیارد تومان سرمایه را نیز افتتاح خواهد کرد.
رئیس جمهوری در ادامه این سفر در شورای اداری استان حضور خواهد یافت و پس از آن در نشست خبری با اصحاب رسانه، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران خبرگزاری ها و نشریات استان خواهد بود.
جمعی از وزیران در این سفر به نمایندگی از رئیس دولت تدبیر و امید به شهرستان های استان سفر کرده و ضمن دیدار با مردم، طرح های مختلفی را نیز راه اندازی خواهند کرد.
استان کرمان بعد از سیستان و بلوچستان دومین مقصد سفر رئیس جمهوری در دولت دوازدهم است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.