به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان افزود : این درخواست مراجع تقلید ، نمایندگان مردم در مجلس و همه مردم است که باید مشکلات به صورت اجرایی و عملی برطرف شود و نیازمند پیشبرد امور و برنامه های عملی بدون حاشیه رفتن است.
وی با اشاره به شرط و شروط ترامپ مبنی بربازدید از مراکز نظامی ایران و توقف فعالیت های موشکی گفت : رئیس جمهوری آمریکا اخیرا گفته باید پول خرج کرد و قدرت دفاعی موشکی آمریکا را افزایش داد پس چگونه می خواهد که قدرت موشکی ایران اسلامی متوقف شود که با هیچ منطق و قانونی سنخیت ندارد.
امام جمعه سیرجان با تاکید بر ایستادگی در مقابل زورگویی های استکبار گفت : تاکنون این ایستادگی دشمنان را شکست داده و اگر از موضع قدرت حرف بزنیم سردمداران آمریکا می ترسند همانگونه که تاکنون ترسیدند و عقب نشینی کردند که نمونه این سیاست را جهانیان در موضع گیری های کره شمالی دیدندکه چگونه ترامپ ترسید و عقب نشینی کرد.
امام جمعه سیرجان با اشاره به فرمایشات رهبری در اجلاس بین المجالس افزود : رهبری خواستار صراحت در موضع گیری کشورها در قبال جنایت آمریکا و صهیونیست ها شدند و حتی فرمودند با صدای بلند اعلام انزجار از این ظلم ها و جنایات داشته باشید و قطعا این اتحاد اسلامی دشمنان را شکست خواهد داد.
حجه الاسلام حسینی جنایت آل سعود و حمایت از آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد و گفت : رژیم صهیونیستی با این حمایت ها حاشیه امنی را برای خود درست کرده و جنایات بی شماری را انجام داده اما به زودی این حاشیه امن با مجاهدت نیروهای مقاومت از بین می رود و اسراییلی که شعار از نیل تا فرات را سر می داد امروز دور خود دیوار کشیده و در وحشت به سر می برد.
وی به روز غزه اشاره کرد و گفت : پایداری مردم فلسطین و حزب الله لبنان توان استقامت و قدرت ارتش رژیم صهیونیستی را گرفت و امروز هم دنیای اسلام باید مقابل اسراییل بیشتر ایستادگی کند و از قدس به عنوان پایتخت فلسطین دفاع کند به طوری که کسی جرات حرکت و جسارت به این قبله اول مسلمین را نداشته باشد ویقین داشته باشید و بدانید که رژیم صهیونیستی در معرض نابود ی است.
امام جمعه سیرجان با اشاره به نزدیک شدن ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه گفت : مردم حفظ حرمت ارزشهای اسلامی را خواهند داشت و درایام فاطمیه ارزشها اسلامی در جشن های ملی رعایت شود و ما نیز از دهه فجر در هر نماز جمعه از یکی از مسئولان ادارات و نهادهای سیرجان دعوت می کنیم ضمن سخنرانی در نماز جمعه از عملکرد خود به مردم بگوید و پاسخگوی خواسته های مردم باشد.
خبرنگار : محمد ایران نژاد **انتشار : بهنام احمدی
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.