استاندار کرمان با بیان اینکه در دو سه هفته اخیر مشکل پروژه هایی که گره مالی داشته اند، برطرف شده است، گفت: تامین مالی یک هزار میلیارد تومانی پروژه‌های آبی و تامین مالی پروژه انتقال آب از خلیج فارس در قلب سندیکای بانکی پیگیری شده است.

به گزارش ایلنا از کرمان، علیرضا رزم حسینی در نود و چهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: توانستیم در جلسه ای سه ساعته منابعی را برای استان کرمان جذب کنیم که این امر بسیار با اهمیت است.

وی ادامه داد: برای پروژه های عمران شهری کرمان یک هزار میلیارد تومان توافق گرفته ایم و شهردار و اعضای شورای شهر باید در تهران پیگیری های لازم را داشته باشند.

استاندار کرمان عنوان کرد: با معین های اقتصاد مقاومتی گفت و گو کرده  و آنها به اقناع فکری رسیده اند که کارهایی را در استان کرمان انجام دهند و نباید تکالیفی را برای آنها ایجاد کنیم که از استان فراری شوند زیرا همزمان با توسعه اقتصادی، کارهای فرهنگی نیز انجام می شود.

رزم حسینی گفت: ما باید فضایی را ایجاد کنیم که معین های اقتصادی بتوانند با دولت و مدیران دولتی به آسانی ارتباط داشته باشند.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه باید دست به دست هم داده و این استان و کشور را بسازیم، گفت: این کار، کار سختی است و مردم باید بدانند که دولت تاکنون در حوزه توسعه، سلامت و ارتقای اقتصادی کشور چه کارهایی را انجام داده است.

وی بر توسعه تربیت اقتصادی در جامعه تاکید کرد و گفت: معین های اقتصاد مقاومتی در دوره اول الگوسازی شده و کارنامه دارند و در دولت دوازدهم به شدت برای ادامه کار آنها پیگیری می کنیم.

رزم حسینی ادامه داد: دولت در استان کرمان آمادگی دارد تسهیلات خوداشتغالی را با ساده ترین روش ممکن ارائه کند و علاقه مندان اگر نیاز به آموزش داشته باشد، در فنی و حرفه ای و سایر سازمان های مربوطه مورد آموزش قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه سطح مدیریتی مدیران استانی خوب است اما انتظارات به حق بالاست، گفت: پس از چهار دهه از انقلاب که باید هشت سال جنگ، شش سال تحریم جدی بسیار محدود کننده و یک سری عدم تفکر توسعه ای را در نظر بگیریم، کارنامه اقتصادی جمهوری اسلامی را باید در حدود 12 سال ارزیابی کنیم.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که اصول استقلال، آزادی و استکبارستیزی را داریم، عنوان کرد: برای جبران این وضعیت باید با به کارگیری اقتصاد مردمی و افزایش همت مدیران اقدام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.