به گزارش ایرنا حاضران در تجمع با سردادن شعارهای 'مرگ بر ضد ولایت فقیه، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا' ارادت خالصانه خود را به اسلام، انقلاب و رهبری ابراز داشتند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان در اجتماع امروز مردم خاش گفت: در حماسه 9 دی ملت ایران عظمت جمهوری اسلامی را در دنیا به نمایش گذاشتند.
محمود دولت کردستانی با بیان اینکه فتنه بدتر و شدیدتر از قتل است زیرا خسارت های آن اقشار مختلف جامعه را به مانند آتش فرا می گیرد افزود: ملت بزرگ ایران در سال 88 با بصیرت توانستند در مقابل نقشه های دشمنان بایستند و فتنه بزرگی را در جامعه خاموش کنند.
وی ادامه داد: مردم مرزدار و غیور خاش که تا کنون به خوبی توانسته اند با بیگانگان مقابله کنند به طور قطع همگام با سایر ملت ایران اجازه شکل گیری و وقوع هیچ گونه فتنه ای را نمی دهند.
وی بیان کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون انواع فتنه ها مانند حمله طبس، هشت سال جنگ سخت تحمیلی، جنگ نرم و زیر سئوال بردن ارزش های اسلامی و انقلابی، درگیر کردن ملت در جنگ های سوریه و عراق، ترور شخصیت ها و اقشار ملت و تحریم های ظالمانه علیه ایران اسلامی را انجام دادند و همچنان برای ضربه زدن به کشور تلاش می کنند.
وی با یادآوری اینکه مردم خاش افزون بر 200 شهید، جانباز و ایثارگر را به نظام اسلامی و کشور هدیه کرده اند گفت: مردم این شهرستان با داشتن روحیه شهیدپروری، ولایت مداری و بسیجی با اتحاد، یکپارچگی و همبستگی به دشمنان اجازه آسیب وارد کردن به کشور را نمی دهند.
کردستانی با اشاره به اینکه فتنه های بزرگی از سوی دشمنان در راه است و برای رسیدن به اهداف خود از اقشار مختلف سوء استفاده می کند، تاکید کرد: 85 درصد ملت ایران در صحنه انتخابات 88 شرکت کردند و این برای دشمنان سنگین تمام شد و درصدد برهم زدن آرامش و امنیت از جامعه و تلخ کردن جشن حضور حماسی برآمدند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ادامه داد: بدخواهان نظام در این مسیر 23 نفر از فرزندان ایران را به شهادت رساندند و تلاش کردند که در کشور فتنه بوجود بیاید اما مردم همیشه در صحنه ایران به صورت خودجوش آتش فتنه را خاموش کردند.
وی افزود: در 9 دی 88 گوشه ای از عظمت و ابهت ملت ایران به نمایش درآمد و رهبر معظم انقلاب با چشمه ای جوشان از بصیرت و تدبیر توانستند به زیبایی از کشور و ملت دفاع کنند.
وی تصریح کردند: مسئولان نظام اسلامی در حوزه های دفاعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و غیره تلاش می کنند که به مردم خدماتی ارزشمند ارائه شود و نظام اسلامی از آسیب ها و فتنه ها دور بماند لذا تمام اقشار جامعه اعم از علما، معتمدان، نویسندگان و اهل قلم، دانشگاهیان و دانش آموزان و غیره با روحیه انقلابی گری باید برای صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.
امام جمعه خاش با قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: در سال 88، فتنه فتنه گران با هوشیاری و بصیرت ملت ایران خاموش شد.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان بیان کرد: در آن سال به مقدسات اسلامی و انقلابی ملت ایران اهانت شد که در نتیجه آن ملت هوشمندانه به صحنه آمدند و با ولایت فقیه پیمان بستند و حمایت خود را از اسلام و رهبری و انقلاب ابراز داشتند.
وی ادامه داد: حضور یکپارچه ملت ایران در صحنه های مختلف از جمله دفاع از مقام و منزلت ولایت فقیه، سبب تحکیم و تثبیت و استحکام نظام اسلامی و شکست نقشه های دشمنان شد.
امام جمعه خاش مقابله با معضلات اقتصادی و تورم را در اهمیت دادن به مساله اقتصاد مقاومتی و توجه به خواسته های مردمی عنوان کرد و گفت: هم اینک نیز دشمن به بهانه های مختلف به دنبال ایجاد فتنه و نا امنی در کشور است.
وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر مسئولان برای حل مشکلات بیکاری و تورم و معضلات جامعه تلاش و همت کنند، خداوند به آنان اجر می‌ دهد.
مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش نیز بیان کرد: ایران اسلامی از رهبری با تدبیر و هوشمند بهره می برد که بعد از امام خمینی (ره) توانسته به خوبی کشور را از فتنه ها نجات دهد و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توانسته در مقابل دشمنان مقتدرانه بایستد.
به گزارش ایرنا شهرستان 173 هزار نفری خاش از 2 شهر خاش و نوک آباد، سه بخش نوک آباد، مرکزی و ایرندگان و 11 دهستان تشکیل شده و در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر جاده ترانزیتی چابهار - زاهدان - میلک واقع شده است.
7310**3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچ زهی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.