به گزارش ایرنا از استانداری، علی اصغر طهماسبی روز یکشنبه اظهار کرد: دشمنان انقلاب با سوءاستفاده از تجمعات روزهای اخیر مردم را تحریک و اغتشاشات را خط‌ دهی کردند و آنچه در بررسی سوابق و گزارش های اطلاعاتی از دستگیرشدگان بدست آمده، نشان دهنده ردپای عناصر خارج‌نشین و ضد انقلاب در ایجاد نا آرامی ها دارد.
به گفته وی؛ آنان با تبلیغات گسترده‌ در فضای مجازی و استفاده از عناصر نفوذی خود از احساسات پاک و مطالبات مردم به گونه ای سوء استفاده که منجر به بروز برخی اغتشاشات شد.
وی بیان کرد: در روزهای اخیر در برخی شهرهای کشور و مرکز استان شاهد وقایع و حوادث تأسف‌باری بودیم که بی‌شک با هدایت و راهبری دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در حال وقوع است.
معاون استاندار گلستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی از آغازین روزهای تشکیل جمهوری اسلامی تا امروز بارها در معرض آزمونهایی از این دست قرار گرفته و کشتی انقلاب با رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و هوشیاری و حضور به موقع مردم قدرشناس، همواره از این چالش ها به سلامت عبور کرده است.
طهماسبی بیان داشت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی امروز در کمین نشسته‌اند تا ماهی مقصود خود را صید کنند و انتقام شکست‌ها و ناکامی‌های ماههای اخیر خود را از مردم و انقلاب اسلامی بگیرند غافل از اینکه با هوشیاری نیروهای امنیتی و آگاهی مردم این خواب شیطانی هرگز تعبیر نخواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه هر نوع تجمعی باید مجوز داشته باشد، افزود: تا کنون هیچ درخواست مجوزی برای برگزاری تجمع به استانداری گلستان نرسیده و فرمانداری های استان هم هیچ مجوزی صادر نکرده اند بنابراین هرگونه تجمع در شهرهای استان غیرقانونی است.
طهماسبی با بیان اینکه کسانی که می خواهند تجمع برگزار کنند باید از قبل درخواست مجوز به استانداری و یا فرمانداری ها داده باشند؛ گفت: افرادی که از طریق فضای مجازی و فراخوان کانال های معاند و وابسته به دشمنان نظام به حضور در این تجمع ها دعوت می شوند، از شرکت خودداری کنند.
1648/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.