علی عباسی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اراضی رفع تصرف شده بیشتر در محدوده و حریم شهر رفسنجان، اسدآباد فارسی، ناصریه بود که با همت نیروهای گشت زنی حفاظت اداره راه و شهرسازی و دستور دادستانی و مقامات قضایی نسبت به تخریب و بازگرداندن این اراضی ملی به دولت اقدام شد.
وی با اشاره به اینکه نیروهای گشت زنی اداره راه و شهرسازی 24 ساعته در محدوده شهر رفسنجان در حال مأموریت هستند تا اراضی دولتی که حق بیت المال است به دست متصرفان نیفتد بیان کرد: روز گذشته نیز توسط این مأموران هفت هزار و 400 متر مربع از اراضی دولتی با پلاک 2094 اصلی بخش 9 کرمان واقع در بلوار امام علی (ع) و اراضی جنب آرامستان با دستور دادستان و یگان امداد نیروی انتظامی، شهرداری و عوامل حفاظت از اراضی آزادسازی شد.
عباسی، ارزش هفت هزار و 400 متر مربع را سه میلیارد ریال برشمرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی دولتی سریعا با شماره 34327206 و 34331416 تماس بگیرند و مراتب را اعلام کنند.
رفسنجان یکی از شهرهای مهم استان کرمان و مرکز شهرستان رفسنجان است، جمعیت شهر رفسنجان بر اساس سرشماری سال 95 به بیش از 160 هزار نفر رسیده و فاصله شهر رفسنجان تا کلانشهر کرمان (مرکز استان کرمان) 110 کیلومتر است.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.