سرهنگ یوسف سلیمانی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از 6 ماه فعالیت اطلاعاتی در شهرستان فاریاب، قاتل فراری توسط پلیس اطلاعات این شهرستان دستگیر شد.
وی ادامه داد: این قاتل با تغییر مکان خود در استان های هرمزگان، کرمان و سیستان بلوچستان 19 سال بصورت مخفیانه زندگی می کرد که با فعالیت های اطلاعاتی پلیس در چنگال قانون گرفتار شد.
وی خاطرنشان کرد: قاتل مسلح فراری 'ح - خ ' در سال 1377 مرتکب قتل خانم 'کلثوم - خ' اهل فاریاب شده و به مدت 19 سال متواری بود.
** 210 کیلوگرم حشیش در فاریاب کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان فاریاب از کشف 210 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در عملیاتی پلیسی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ یوسف سلیمانی گفت: ماموران انتظامی فاریاب پس از یک هفته فعالیت های اطلاعاتی از ورود محموله بزرگ مواد مخدر به این شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: در یک عملیات پلیسی محور مواصلاتی قاچاقچیان در این شهرستان مصدود و خودروی حامل مواد مخدر متوقف شد.
وی ادامه داد: در این عملیات یک دستگاه خودروی پژو، 210 کیلوگرم حشیش و یک نفر متهم دستگیر شد.
فرمانده انتظامی فاریاب خاطرنشان کرد: اقدامات مقابله ای با پدیده شوم مواد مخدر به صورت همه جانبه و قاطعانه انجام می شود از این رو شهروندان هرگونه فعالیت غیرقانونی و موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.
استان کرمان با توجه به شرایط خاص جغرافیایی به عنوان گلوگاه ترانزیت قاچاق مواد مخدر محسوب می شود و با تقدیم تعداد زیادی از شهدا همواره در خط مقدم مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر قرار دارد.
مرکز شهرستان فاریاب در 330 کیلومتری جنوب مرکز استان است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.